Net&Zelda 1.0: Internet stories and video games

24 Μαΐου 2012  Πάντειο Πανεπιστήμιο


Ομιλητές:

Μπεττίνα Ντάβου, Σιδηροπούλου Ανθή

Η Μπεττίνα Ντάβου είναι Καθηγήτρια Ψυχολογίας και Διευθύντρια του Εργαστηρίου Ψυχολογικών Εφαρμογών και Επικοινωνιακού Σχεδιασμού στο Τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Πανεπιστημίου Αθηνών. Σπούδασε εφαρμοσμένη ψυχολογία στο Πανεπιστήμιο Bishop’s του Καναδά και έκανε μεταπτυχιακές σπουδές στην ψυχολογία της εκπαίδευσης (M.Sc.) και τη γνωστική ψυχολογία (Ph.D.) στο Institute of Education του Πανεπιστημίου του Λονδίνου. Έχει επίσης κλινική εκπαίδευση στην ψυχαναλυτικής κατεύθυνσης ψυχοθεραπευτική παιδαγωγική (educational therapy)  από το Caspari Foundation του Λονδίνου. ΕίναιAssociate Fellow της Βρετανικής Ψυχολογικής Εταιρίας και μέλος πολλών Ελληνικών και διεθνών επιστημονικών εταιριών. Μεταξύ των κύριων ερευνητικών της ενδιαφερόντων είναι οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ γνωστικών και συναισθηματικών διεργασιών, η δράση της συγκίνησης στις διαπροσωπικές σχέσεις, οι επιδράσεις των ασυνείδητων διεργασιών στην ανθρώπινη σκέψη και συμπεριφορά, η αγωγή και εκπαίδευση στα μέσα επικοινωνίας, η ψυχοδυναμική προσέγγιση της μεσοποιημένης και άμεσης διαπροσωπικής επικοινωνίας στο πλαίσιο της οικογένειας και του σχολείου. Έχει συντονίσει πολλά ερευνητικά προγράμματα και έχει δημοσιεύσει δεκάδες άρθρα σε ελληνικά και διεθνή επιστημονικά περιοδικά. Μόνη της ή μαζί με άλλους έχει συγγράψει ή επιμεληθεί συνολικά 18 βιβλία. Ιστοσελίδα: www.media.uoa.gr/davou
Η Ανθή Σιδηροπούλου είναι Κοινωνιολόγος και Υποψήφια Διδάκτωρ Επικοινωνίας του Τμήματος Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας του Πανεπιστήμιου Αθηνών.  Σπούδασε Κοινωνιολογία στο Τμήμα Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, με υποτροφία, στο Πανεπιστήμιο Κύπρου και η πτυχιακή της εργασία αφορούσε τις ψηφιακές κοινότητες, ως εναλλακτικές μορφές κοινωνικής οργάνωσης.  Ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές τις σπουδές, με υποτροφία, στο Πανεπιστήμιο Κρήτης, στο τμήμα Κοινωνιολογίας, με ειδίκευση στην Κοινωνική Οργάνωση και την Κοινωνική Μεταβολή.  Μερικά από τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα είναι η εμπλοκή της διαμεσολαβημένης αλληλεπίδρασης στις σχέσεις και την επικοινωνία, η παθολογική χρήση των νέων μέσων και οι επιδράσεις της μεσοποιημένης επικοινωνίας στην εφηβική ανάπτυξη. Έχει συμμετάσχει στο 13οΠανελλήνιο Συνέδριο της Ψυχολογικής Έρευνας, με την παρούσα μελέτη, αλλά και στο Διεθνές Θεματικό Εργαστήρι, «Κράτος και Κοινωνία Πολιτών: Εθνικές, Ευρωπαϊκές και Παγκόσμιες Προκλήσεις» του Πανεπιστημίου Κρήτης, ως μέλος της οργανωτικής επιτροπής, αλλά και με εισήγηση με τίτλο: «Κοινωνία των Πολιτών και Διαδίκτυο». Είναι υπότροφος του προγράμματος «Ηράκλειτος ΙΙ- Ενίσχυση του ανθρωπίνου ερευνητικού δυναμικού μέσω της υλοποίησης διδακτορικής έρευνας».


Αμαλία Ατσαλάκη
Η Αμαλία Ατσαλάκη είναι κλινική ψυχολόγος και ψυχοθεραπεύτρια μέσω τέχνης, Δρ. Ψυχοπαθολογίας (Universite Paris vii). Έχει διατελέσει επιστημονική συνεργάτης στο Διατμηματικό Μεταπτυχιακό του Παντείου Πανεπιστημίου «Μ.Μ.Ε και Ψυχολογία». Εργάζεται στη Μονάδα Εφήβων-Νέων του ΟΚΑΝΑ «Ατραπός» και συνεργάζεται με το Ενδοκρινολογικό – Διαβητολογικό Τμήμα του Νοσοκομείου «Ευαγγελισμός».
Ελεάνα Πανδιά

Η Ελεάνα Πανδιά είναι υποψήφια διδάκτορας στο τμήμα Επικοινωνίας Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Έχει αποφοιτήσει από το πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών «Ψυχολογία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης» του τμήματος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Ολοκλήρωσε τις προπτυχιακές της σπουδές στο τμήμα Επικοινωνίας  Μέσων και Πολιτισμού. Έχει συμμετέχει ως συνεργάτης στο εργαστήριο «Νέων Τεχνολογιών» του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού. Μέλος της οργανωτικής επιτροπής του Net and Zelda, έχει συμμετέχει σε διάφορα project με θέμα το διαδίκτυο και πολυμεσικές εφαρμογές, ενώ έχει σημαντική εμπειρία στην επιμέλεια και συγγραφή κειμένων. Αντικείμενο μελέτης της είναι είναι οι αφηγήσεις στο διαδίκτυο, οι αναπαραστάσεις του σώματος και του εαυτού στο διαδίκτυο σε σχέση με τη διαδικασία της εφηβείας.

Frown Tails
H Frown Tails είναι μια αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, η οποία ιδρύθηκε το 2010 από  τις Βαρελά Μαρία, Βαφειάδου Κωνσταντινιά, Χατζή Αγγελική και Χριστοφή Μαριάννα. Η ομάδα ασχολείται με την παραγωγή καλλιτεχνικών εκδηλώσεων καινοτόμου χαρακτήρα στους τομείς των interactive media art και performance art και με διοργάνωση workshops. Στόχος της Frown Tails είναι η ένταξη του κοινού στην καλλιτεχνική δράση, η εμπειρική και διαδραστική επαφή του με το καλλιτεχνικό προϊόν, καθώς και η εξοικειωσή του με τις μεθόδους και πρακτικές των νέων μορφών τέχνης. Την Frown Tails εκπροσωπεί η Χριστοφή Μαριάννα.www.frowntails.com

 Φανή Κουντούρη

Η Φανή Κουντούρη είναι Ερευνήτρια στο Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (ΕΚΚΕ). Έχει πραγματοποιήσει μεταπτυχιακές σπουδές στηνΠολιτική Κοινωνιολογία και Επικοινωνία στο ΠανεπιστήμιοParis IX-Dauphine και στην Κοινωνιολογία στην Ecole des Hautes Etudes en Sciences Sociales (EHESS). Είναι διδάκτωρ Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Paris 1-Panthéon Sorbonne. Έχει διδάξει τα αντικείμενα της Πολιτικής Επικοινωνίας και Πολιτικής Επιστήμης στα Τμήματα Πολιτικών Επιστημών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου Θράκης. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν στη μελέτη της πολιτικής επικοινωνίας, των σχέσεων ΜΜΕ και πολιτικών κομμάτων, στην επίδραση των νέων και παλαιών μέσων επικοινωνίας στην πολιτική συμμετοχή και την πολιτική κουλτούρα. Από τις εκδόσεις Τυπωθήτω-Γ. Δαρδανός κυκλοφορεί το βιβλίο της «Πολιτική Δημοσιότητα και Εξουσία. Κόμματα και ΜΜΕ στην Ελλάδα τη δεκαετία του 2000».

Δήμητρα Πασχαλίδου


Η κ. Δήμητρα Πασχαλίδου είναι Υπεύθυνη Ακτιβισμού στο ελληνικό τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας (από το 2008). Στο διάστημα αυτό έχει αναπτύξει τον ψηφιακό ακτιβισμό του τμήματος και τον έχει καθιερώσει ως βασική μορφή ακτιβισμού, ενώ έχει συνεργαστεί με τον Πανελλήνιο Σύλλογο Δημιουργών Λογισμικού για τη δημιουργία serious game για την προώθηση της εκστρατείας για την Κατάργηση της Θανατικής Ποινής. Η κ. Πασχαλίδου σπούδασε Κοινωνική Θεολογία στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, ενώ έλαβε το Master της, πάνω στον Κοινωνικό Αποκλεισμό και Μειονότητες, από το Τμήμα Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Από το 2005 μέχρι σήμερα έχει συνεργαστεί ως επαγγελματίας, αλλά και ως εθελόντρια σε διάφορους οργανισμούς και Μη Κυβερνητικές Οργανώσεις, με κυριότερες, εκτός της Διεθνούς Αμνηστίας, την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, τo Ελληνικό Κέντρο Προώθησης Εθελοντισμού: Anthropos.gr και την Εθελοντική Εργασία Αθήνας.
Γιάννης Σκαρπέλος

Ο Γιάννης Σκαρπέλος είναι αναπληρωτής καθηγητής του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Σπούδασε Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή με υποτροφία του ΙΚΥ στο Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Παντείου Πανεπιστημίου. Διδάσκει στο Τμήμα Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού από το 1996. Το γνωστικό του αντικείμενο είναι "Εικόνα, Επικοινωνία και Πολιτισμός". Διδάσκει ακόμη στα Προγράμματα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Πολιτιστική Διαχείριση, και Διοίκηση Πολιτισμικών Μονάδων του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (ΕΑΠ), ενώ έχει διδάξει και στο διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών "Ψυχολογία και ΜΜΕ" του Παντείου Πανεπιστημίου. Από το 1999 διευθύνει το Εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, ενώ το 2014 εκλέχθηκε πρόεδρος του τμήματος. Είναι μέλος της International Visual Sociology Association και της Ελληνικής Σημειωτικής Εταιρείας. Έχει πλούσιο συγγραφικό έργο.

 Χαράλαμπος Τσέκερης, Γιώργος Αλεξιάς,  Κωνσταντίνος Μπλέτσος


Ο Χαράλαμπος Τσέκερης σπούδασε Ανθρωπιστικές Επιστήμες στο Brunel University του Λονδίνου και στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, απ’ όπου έλαβε το διδακτορικό του πάνω στην αναστοχαστική θεωρία και μεθοδολογία. Έχει διδάξει κοινωνιολογία και ψυχολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, στη Σχολή Διοίκησης και Επιτελών Πολεμικού Ναυτικού (ΣΔΕΠΝ), στη Σχολή Αξιωματικών ΕΛ.ΑΣ. και στη Σχολή Μετεκπαίδευσης και Επιμόρφωσης ΕΛ.ΑΣ. Είναι Κύριος Ερευνητής στο «Εργαστήριο Δυνητικής Πραγματικότητας, Διαδικτυακής Έρευνας & Ηλεκτρονικής Μάθησης» (Πάντειο Πανεπιστήμιο).

Ο Γιώργος Αλεξιάς είναι Κοινωνιολόγος, Επίκουρος Καθηγητής στο Τμήμα Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα θέματα της Κοινωνιολογίας της Υγείας και της Ασθένειας, της Κοινωνιολογίας του Σώματος, της Κοινωνιολογίας της Γενετικής και της Κοινωνιολογίας του Κυβερνοχώρου. Σε αυτά τα αντικείμενα έχει εκδώσει σειρά βιβλίων και άρθρων τόσο σε ελληνικά όσο και ξενόγλωσσα περιοδικά.


Ο Κωνσταντίνος Μπλέτσος είναι Νοσηλευτής στην Ψυχιατρική Μονάδα Ενδονοσοκομειακής Νοσηλείας παίδων-εφήβων του Σισμανόγλειου Νοσοκομείου Αττικής. Είναι διπλωματούχος Ψυχολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κατέχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις “Δυνητικές κοινότητες: Ψυχοκοινωνιολογικές προσεγγίσεις και Τεχνικές εφαρμογές” (Τμήμα Ψυχολογίας Παντείου Πανεπιστημίου). Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται στα κοινωνικά και ψυχολογικά φαινόμενα των νέων τεχνολογιών και του διαδικτύου και ιδιαίτερα στους τομείς της δόμησης της σχέσης μεταξύ ασθενών και επιστημών της υγείας, της συγκρότησης της εφηβικής ταυτότητας και στη μελέτη των επιπτώσεων της κατάχρησης του διαδικτύου στους νεανικούς και εφηβικούς πληθυσμούς.
Ελίνα Ροϊνιώτη

Η Ελίνα Ροϊνιώτη είναι κοινωνιολόγος και επιστημονικός συνεργάτης στο εργαστήριο Νέων Τεχνολογιών του Τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού, του Παντείου Πανεπιστημίου, όπου και εκπονεί τη διδακτορική της διατριβή. Πεδίο μελέτης της είναι τα πολυχρηστικά, διαδικτυακά ηλεκτρονικά παιχνίδια, ενώ αντικείμενο έρευνάς της, η έννοια της κοινωνικότητας και οι προσωρινές χωρικότητες όπως αυτές διαμορφώνονται κατά τη διάρκεια ενός παιχνιδιού. Έχει μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Κοινωνιολογία με ειδίκευση στην Κοινωνική και Πολιτική Θεωρία και έχει συμμετέχει ως ερευνήτρια σε εθνικά και ευρωπαϊκά  ερευνητικά προγράμματα. Τα τελευταία χρόνια ασχολείται με το game design και έχει παρουσιάσει τη δουλειά της σε διεθνή φεστιβάλ παιχνιδιών και σε εκθέσεις. Διαθέτει πλούσια εμπειρία στη διοργάνωση ακαδημαϊκών και επιστημονικών συνεδρίων και workshops.
Ηρώ Βούλγαρη

Η Ηρώ Βούλγαρη ξεκίνησε τις σπουδές τις από τις επιστήμες της αγωγής και στη συνέχεια εστίασε στην εκπαιδευτική τεχνολογία. Έλαβε το μεταπτυχιακό της από το Πανεπιστήμιο του Leeds (M.Ed. Information Technology, Multimedia, and Education), οπότε και άρχισε την έρευνά της στο χώρο των ψηφιακών παιχνιδιών στην εκπαίδευση. Είναι διδάκτορας του τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία, του Πανεπιστημίου Πατρών με αντικείμενο έρευνας τα διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών (massively multiplayer online games) και επιβλέποντα καθηγητή τον καθ. Βασίλη Κόμη. Έχει εργαστεί ως research assistant στο University College London και ως ερευνήτρια στο Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών, στο Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Έχει συνεργαστεί με δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς σε έργα που αφορούσαν το σχεδιασμό και την αξιολόγηση εκπαιδευτικών περιβαλλόντων και εκπαιδευτικού λογισμικού. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα αφορούν τα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια, το εκπαιδευτικό λογισμικό, την επικοινωνία και συνεργασία μέσω υπολογιστή, την εκπαιδευτική τεχνολογία, και το e-learning. Επικεντρώνεται κυρίως στους εικονικούς κόσμους, και τη μάθηση και τις αλληλεπιδράσεις σε διαδικτυακά παιχνίδια πολλών παικτών (MMOGs).
Δημήτρης Γραμμένος, PhD
Ο Δημήτρης Γραμμένος είναι Κύριος Ερευνητής και επικεφαλής μηχανικός αλληλεπίδρασης του Εργαστηρίου Αλληλεπίδρασης Ανθρώπου-Υπολογιστή του Ινστιτούτου Πληροφορικής του Ιδρύματος Τεχνολογίας και Έρευνας (ΙΠ-ΙΤΕ). Διαθέτει πολυετή πείρα και εξειδίκευση στους τομείς της Καθολικής Σχεδίασης και Καθολικής Πρόσβασης, καθώς και στη σχεδίαση της αλληλεπίδρασης με προηγμένες τεχνολογίες. Έχει εισαγάγει στη διεθνή βιβλιογραφία την έννοια και σχεδιαστική προσέγγιση των Καθολικά Προσβάσιμων Παιχνιδιών (Universally Accessible Games), καθώς και τη θεωρία των Παράλληλων Συμπάντων Παιχνιδιών (Parallel Game Universes). Το 2004, το καθολικά προσβάσιμο διαδικτυακό παιχνίδι «UA-Chess» διακρίθηκε στα European Design for All Awards, ενώ το 2008 το εκπαιδευτικό παιχνίδι σχετικά με θέματα προσβασιμότητας «Game Over!» κέρδισε το Βραβείο του Κοινού στο Arcademy Games Awards. Το 2009 του απονεμήθηκε το Βραβείο Προσφοράς στο Ινστιτούτο Πληροφορικής του ΙΤΕ. Στο πλαίσιο του Προγράμματος Διάχυτης Νοημοσύνης του ΙΠ-ΙΤΕ, ασχολείται κυρίως με το σχεδιασμό και την ανάπτυξη ανθρωποκεντρικών «Ευφυών» Περιβαλλόντων και εφαρμογών, συμπεριλαμβανομένων διαδραστικών εγκαταστάσεων για μουσεία και εκθεσιακούς χώρους. Είναι μέλος διαφόρων διεθνών επιστημονικών επιτροπών περιοδικών και συνεδρίων.
Κώστας Καρπούζης
Ο Δρ. Κώστας Καρπούζης είναι κύριος ερευνητής του Ινστιτούτου Συστημάτων Επικοινωνιών και Υπολογιστών του Ε.Μ.Π. (ΕΠΙΣΕΥ-ΕΜΠ) σε θέματα φυσικής αλληλεπίδρασης ανθρώπου μηχανής. Εργάζεται από το 2001 σε θέματα συναισθηματικής υπολογιστικής (affective computing), υποστηρικτικών τεχνολογιών και φυσικής αλληλεπίδρασης με χειρονομίες, κινήσεις και εκφράσεις και το 2010 παρουσίασε αυτές τις τεχνολογίες σαν πιθανή ερευνητική και αναπτυξιακή κατεύθυνση στο εργαστήρι “Social Inclusion and Related Technologies” του ICT for Inclusion unit της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Από το 2010 είναι συντονιστής του Ευρωπαϊκού έργου Siren (http://sirenproject.eu), το οποίο εργάζεται για τη σχεδίαση, παραγωγή και αξιολόγηση ενός εκπαιδευτικού παιχνιδιού σοβαρού σκοπού για την επίλυση διαφορών σε σχολικά περιβάλλοντα, ενώ συμμετέχει και στο νέο έργο Ευρωπαϊκό έργο ILearnRW, το οποίο ασχολείται με παιχνίδια σοβαρού σκοπού για παιδιά με δυσλεξία και δυσορθογραφία. Ήταν προσκεκλημένος ομιλητής στα συνέδρια EvoGames 2010 και στο Joint European Summer School on Technology Enhanced Learning 2012, έχει εκλεγεί student activities chair του IEEE Greece και αρθρογραφεί στο openscience.gr.
Μαρία Σαριδάκη
Η Μαρία Σαριδάκη μελετά το παιχνίδι στις διαφορετικές εφαρμογές του και είναι ερευνήτρια του Εργαστηρίου Νέων Τεχνολογιών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Στο πλαίσιο της διδακτορικής της διατριβής ασχολείται με τη αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού στην εκπαίδευση ατόμων με νοητική καθυστέρηση και παράλληλα συμμετέχει σε διεθνείς ομάδες έρευνας και δημιουργίας εκπαιδευτικών παιχνιδιών σοβαρού σκοπού και μέσων επικοινωνίας δι’ εντοπισμού για άτομα με αναπηρίες. Είναι μέλος της ομάδας Athens Plaython με σκοπό την αναβάθμιση της ζωής στην πόλη μέσω του παιχνιδιού και παράλληλα οργανώνει εργαστήρια εφαρμοσμένης χρήσης ψηφιακών παιχνιδιών. Είναι κάτοχος MSc in Information Management από το Πανεπιστήμιο του Strathclyde και πτυχιούχος του Τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ενώ έχει κάνει σπουδές συμβουλευτικής και θεατρικού παιχνιδιού. Δουλειά της έχει εκτεθεί στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης (Codes of Disobedience, 2011), στο Gamecity του Nottingham (ITAG-HD, 2009) και το 2011 οργάνωσε την πρώτη έκθεση ψηφιακών παιχνιδιών σοβαρού σκοπού στην Αθήνα (Serious Games Showcase & Best Practices 2011).


Γεώργιος Χιώτης
Ο Γεώργιος Χιώτης αναπτύσσει ενεργά video games από το 2003, έχοντας κυκλοφορήσει τίτλους για κινητά τηλέφωνα και ηλεκτρονικούς υπολογιστές ενώ αυτή τη στιγμή αναπτύσσει για smartphones και φορητές συσκευές όπως το GP2X. Από το 2007 είναι συνιδρυτής και ιδιοκτήτης της Games2Gaze, εταιρίας ανάπτυξης και διανομής video games. Κατέχει πτυχίο B.Sc(Hons) in Computer Science από το University of Portsmouth (διάκριση) και Εθνικό Δίπλωμα στις Τεχνολογίες Multimedia (υποτροφία). Στη καθημερινότητά του μελετά θέματα game development όπως 3D engines, console programming, AI, design και graphics μεταξύ των άλλων. Συγγράφει συχνά άρθρα και σε blogs σχετικά με τους ελεύθερους επαγγελματίες, τον προγραμματισμό και την ανάπτυξη video games και υποστηρίζει κοινότητες προγραμματιστών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Συμμετέχει ως ομιλητής σε συνέδρια και άλλες διοργανώσεις. Είναι ιδρυτικό και ενεργό μέλος του Πανελληνίου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (HGDA) ενώ υπήρξε Γραμματέας του τα έτη 2009-2011 και μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Πειραιώς. Επίσης είναι ιδρυτικό μέλος του BCS Hellenic Section ενώ υπήρξε μέλος του ΔΣ τα έτη 2010-2011.
Adam Οικονομόπουλος
Ο κ. Αδαμάντιος Οικονομόπουλος εργάζεται στην εταιρεία Aventurine ως Creative Designer/Director για το ελληνικό MMORPG (massively multiplayer online role playing game) “Darkfall Online”. Με πάνω από 10 χρόνια εμπειρίας στο τομέα του game development και επαγγελματική πορεία από Artist σε Creative Designer, ο κ. Οικονομόπουλος έχει εργαστεί στο δημιουργικό τμήμα διαφόρων εταιρειών παραγωγής όπως οι Criterion, Empire Interactive, Climax και Aventurine.
Έχει Master (ΜΑ) στο Computer Animation από το πανεπιστήμιο του Bournemouth
Γιώργος Καζαμίας
Ο Γιώργος Καζαμίας είναι ο Lead Programmer του Amnesty – The Game, ενός παιχνιδιού που κατασκευάστηκε εθελοντικά από μέλη του συλλόγου HGDA για το ελληνικό τμήμα της Διεθνούς Αμνηστίας. Συνεργάζεται με εταιρείες στον χώρο της ανάπτυξης παιχνιδιών αλλά και γενικότερα στην ανάπτυξη λογισμικού. Είναι απόφοιτος του τμήματος Αυτοματισμού του ΤΕΙ Πειραιά με κατεύθυνση Μηχατρονικής. Από τον Δεκέμβρη του 2011 είναι μέλος του ΔΣ του Πανελλήνιου Συλλόγου Δημιουργών Λογισμικού Ψυχαγωγίας (HGDA).